top of page
  • Foto van schrijverRomy

Reading Journal - Maart 2021

Sinds 2021 ben ik begonnen met het maken en bijhouden van een reading journal. Ik vind dit erg leuk om te doen en vooral leuk om te zien als het dan aan het einde van de maand is ingevuld.


Hierbij de foto's en beschrijvingen van de maand maart.


Op de eerste foto zie je mijn reading journal. Deze heb ik bij Bruna gekocht. Ik vind het een erg fijne en mooie reading journal en hij bevat veel pagina's.

Op de tweede foto zie je het begin van de maand. Op de linker pagina staat een quote:


"Reading gives us someplace to go when we have to stay where we are" - Mason Cooley

Op de pagina hierna staat de maand waar het om gaat. Elke maand gebruik ik een ander thema en ontwerp.


Op de eerste foto zie je de volgende twee pagina's. Op de eerste pagina staat een lijst met boeken die in de maand maart uit kwamen en waar ik naar uit keek. De boeken waarvan het vakje ervoor is ingekleurd zijn boeken die ik op mijn e-reader heb gezet of heb gekocht. De vakjes waar een kruisje in staat, zijn boeken waarvan de releasedatum is verplaatst. En de vakjes die nog leeg zijn, zijn de boeken die ik nog niet heb aangeschaft.

Op de tweede pagina staat mijn TBR lijstje van die maand. Hierop staan tien boeken. De boeken waarvan het vakje is ingekleurd heb ik kunnen lezen, de boeken waar het vakje niet is ingekleurd niet. Deze neem ik mee naar de volgende maand.


Op de tweede foto zie je op de eerste pagina de dagen waarop ik heb gelezen. Het spreekt voor zich dat de vakjes die zijn ingekleurd de dagen zijn waarop ik heb gelezen.

Op de pagina hiernaast staat hoeveel pagina's ik dan per dag heb kunnen lezen.

Op de eerste foto zie je twee pagina's waarop ik de boeken die op mijn TBR staan heb neergezet. Naast elk boek staat een progress meter welke in invul naarmate ik verder in het boek kom.

Op de tweede foto zie je nogmaals twee pagina's met de boeken vanuit mijn TBR, alleen dan met de datum waarop ik het boek ben gestart, deze uit was en mijn waardering.

- Kwijt ★★★★☆

- Gegijzeld ★★★★★

- Klikspaan ★★★★★

- Wie denk je wel dat je bent ★★★★☆

- Is dat normaal dokter? ★★★☆☆

- Op het einde gaan ze allebei dood ★★★★★

- In slaap gevangen ★★★★★


Op de laatste foto zie je op de eerste bladzijde mijn favoriete boek van de maand. Deze maand was dat "In slaap gevangen" van Camilla Grebe. Op de laatste pagina staat een overzicht van de maand. Hierop is het volgende te zien:

- 7 gelezen boeken

- 3 fysieke boeken

- 4 e-books

- 2331 gelezen pagina's

- Kortste boek was 104 bladzijdes

- Langste boek was 646 bladzijdes


Volgende maand zal de maand april op mijn blog verschijnen.

1 weergave0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page